Освітлення магазинів косметики

Освітлення в drogerie магазині комбінує в собі два важливих елементи – якісне освітлення полиць з товаром і створення мінімальної кількості тіней і відблисків, що допоможе покупцеві оцінити справжній колір товару.

Світло для магазину косметики та парфумерії повине бути досить м’яким, розсіяним і мати гарну передачу кольору, щоб покупець міг чітко розрізняти відтінки косметики та інших товарів.

Якщо цього не вимагає концепція магазину, ми не радимо використовувати тепле світло для освітлення drogerie магазинів. При виборі такого освітлення сприйняття кольору, тестованого продукту може бути спотворено, тому при подальшому використанні товару покупець буде розчарований в покупці.

У невеликих монобрендових магазинах косметики можна застосовувати нестандартні дизайнерські світлові рішення, що перегукуються з концепцією бренду, що дозволить покупцеві отримати максимум естетичного задоволення при контакті з вашим брендом.

Бажаєте щоб Ваш проект був наступним?
Заповніть форму і наші
менеджери зв'яжуться з Вами!

    Реалізовані проекти

    EVA
    EVA
    Освітлення пілотного проекту мережі і подальша співпраця за результатами виконаних робіт
    Douglas
    Douglas
    Освітлено 140+ магазинів мережі на території Німеччини. Загальна площа переобладнаних магазинів - 50 000 м2
    Brocard
    Brocard
    Освітлення першого магазину мережі в форматі Niche Bar площею 150 м2

    Освітлення для магазинів косметики

    Представники світових і відомих брендів, знають про те, що вітрина є особою магазину. У кожній великій компанії світлодіодним освітленням займаються професіонали своєї справи – windows dressers. Їх прямим обов’язком є ​​розробка загальної концепції та оформлення естетичного вигляду вітрин.

    Правильний підбір освітлення для вітрини привертає увагу великої кількості потенційних покупців. Також у людей виникає особливий інтерес до незвичайних сюжетним експозиціям. Освітлення вітрин магазину – це обов’язкова умова правильного оформлення. Менеджери компанії «АВА ТЕК» розбираються в нюансах і основні правила підсвічування вітрин.

    Головні правила освітлення вітрин магазину

    Світло вважається головним елементом, який допомагає створити рекламу продукції, розташовану на вітрині. Стельове освітлення в магазині робить кожен товар привабливішим: діаманти – блискуче, продукти – свіже. Цих характеристик вдається досягти, тільки якщо дотримуватися головні правила установки світла, які впливають на сприйняття.

    Правила вторинного освітлення:

    1 Спочатку потрібно вибрати вид підсвічування: заливающая (освітлення магазина 50 квадратів) або акцентує (виділення одного об’єкта). Для ювелірних виробів і канцелярії кращим вибором стане заливающее освітлення. Акцентував світло підходить для підсвічування машин, манекенів, меблів.

    2 Установка світильників здійснюється збоку або зверху. Категорично забороняється направляти промені в очі клієнтам.

    3 Для продукції, яка розташовується на підлозі, краще застосовувати нижню підсвічування. Тут варто вибирати неяскравий і розсіяне світло.

    4 Освітлення для торгових центрів і вітринний світло не повинні сильно відрізнятися. Обов’язково потрібно дотримуватися гармонійну концепцію.

    Дотримуючись такі прості правила, ваші вітрина засяє новими фарбами, що тягне за собою збільшення цільової аудиторії.

    Які світильники використовуються для вітрин і їх основні переваги?

    При проектуванні освітлення в магазині 100 кв.м. головним питанням є, які краще світильники встановити? Для вторинного оптимальним варіантом вибору стануть світлодіодні прилади. Їх перевагами вважаються такі характеристики:

    • економічність;
    • екологічність – відсутність негативного впливу;
    • відсутність перегріву;
    • унікальні дизайнерські рішення;
    • довгий термін експлуатації.

    Якщо ви хочете правильно оформити вітринне освітлення, що допоможе вигідно продати товар, звертайтеся в компанію «АВА ТЕК».

    Часто задавані питання

    На що варто звернути увагу під час вибору освітлення для магазину косметики та парфумерії?

    Світло для магазину косметики та парфумерії має бути досить м'яким, розсіяним і мати хорошу передачу кольору, щоб покупець міг чітко розрізняти відтінки косметики та інших товарів. Висвітлення в drogerie магазині комбінує в собі два важливі елементи — якісне освітлення полиць із товаром та створення мінімальної кількості тіней та відблисків, що допоможе покупцеві оцінити справжній колір товару.

    Які світильники вибрати для освітлення магазинів косметики та парфумерії?

    Для освітлення магазинів косметики та парфумерії відмінно підійдуть лінійні, трекові, підвісні та вбудовані світильники. Залежно від розміру магазину та представлених товарів можливі варіанти комбінації різних типів світильників або використання одного типу. Для магазинів нішевих товарів або для магазинів, де приділяють особливу увагу інтер'єру приміщення, можливі варіанти використання різних дизайнерських світлових рішень, які можуть стати частиною єдиного дизайну магазину.

    Як за допомогою правильно вибраного освітлення можна впливати на продажі косметики?

    У цьому питанні варто приділити особливу увагу якості проекту освітлення, так як правильне розміщення світильників на проекті, під правильним кутом і потрібними параметрами, допоможе виключити ефект відблиску на товарі та упаковці. Також варто вибрати світло з високим рівнем кольору, що дозволить оцінити справжні кольори декоративної косметики. Все це допоможе покупцеві залишитися задоволеним покупкою і вплине на його лояльність до вашого бренду. Задоволений покупець завжди повернеться до вашого магазину, і буде рекомендувати ваш магазин друзям та знайомим.

    Які параметри освітлення потрібно вибрати для освітлення магазинів косметики та парфумерії?

    Висока передача кольорів Ra не менше 90, особливо це стосується зон, де продається декоративна косметика. Рівень освітленості для магазину косметики та парфумерії може бути в діапазоні 1000-1200 лк. Якщо цього не вимагає концепція магазину, ми не радимо використовувати тепле світло для освітлення drogerie магазинів, краще віддати перевагу світлу з температурою 4000-4500К.