Освітлення магазину одягу

У магазинах одягу найважливішим правилом освітлення є створення візуально привабливої та естетичної картинки для покупця. Наша команда не просто добре знає, як продумати правильне світло в fashion retail, але і допоможе розробити освітлення, яке мотивує робити покупки.

Інтенсивність світла, колір, контраст – важливі параметри в освітленні fashion-зони. Інтенсивність світла може регулюватися від основного тону колекції одягу: для світлого одягу підійде менш яскраве освітлення, для темного – більш інтенсивне.

У магазинах одягу важливо зберігати реалістичне і природне перенесення кольорів товарів. Перед розробкою концепції освітлення фахівці компанії AVA TECH проводять аналіз асортименту магазину. В результаті такого аналізу ми допоможемо підібрати відповідні джерела світла. У нашому арсеналі є спеціальні рішення для магазинів джинсового одягу, ділового одягу, молодіжних яскравих колекцій і т.п.

При розробці концепції освітлення важливо врахувати зонування в магазині одягу, приділити особливу увагу кожної з наступних зон:

  • вхідна зона і вітрина – це обличчя магазину, тут клієнт приймає рішення відвідувати ваш магазин або пройти мимо нього;
  • товарна зона – зона презентації вашого товару. Тут необхідно приділити увагу загальному і акцентному освітленню, яке допоможе презентувати ваш товар;
  • примірочна – місце, де покупець приймає остаточне рішення про покупку товару. Важливо звернути увагу на розміщення джерел світла, уникнути жорстких тіней;
  • каса повинна бути видна покупцеві з будь-якої точки товарної зони і виділятися на її тлі. При високій вимозі до рівня освітленості ця зона повинна залишатися комфортною для покупця і співробітників магазина.
Бажаєте щоб Ваш проект був наступним?
Заповніть форму і наші
менеджери зв'яжуться з Вами!

    Реалізовані проекти

    ТМЦ
    ТМЦ
    Освітлення мережі магазинів одягу для всієї родини
    Sinsay
    Sinsay
    Освітлення магазинів мережі на території України і Польщі
    Be free
    Be free
    Повний комплекс світлотехнічних послуг для магазинів мережі Be free
    Levis
    Levis
    Розробка концепції та освітлення магазину мережі Levis, м. Харків

    Освітлення для магазинів одягу

    Рітейлери фешн індустрії знають, наскільки важливо створити в торговому залі правильний настрій. Спонтанні покупки, здійснені на приємних емоціях, приносять непоганий товарообіг. Для підвищення купівельної спроможності власники бутиків витрачають багато коштів на послуги дизайнерів інтер’єру, запрошують досвідчених стилістів для грамотного оформлення вітрин. Але навіть найдорожчий декор померкне при неправильно спроектованому освітленні торгового залу.

    Для красивої підсвічування недостатньо покупки дорогих світильників. Проект освітлення магазина одягу повинен розробляти професіонал в цій області, яким є наша компанія «АВА ТЕК».

    Наші фахівці орієнтуються на концепцію бренду, представленого в магазині. Для вітрин і манекенів вони використовують рефлекторне акцентне освітлення, при якому прямий промінь світла акцентує увагу на моделі, підкреслює текстуру тканини, чітко передає забарвлення.

    Відтінок освітлення для бутика підбирається відповідно до його категорією:

    • для дитячих товарів використовується яскраве денне світло;
    • вечірнє вбрання найбільш вигідно підкреслює теплий приглушене світло;
    • для одягу casual вибирають денне світло, наближений до природного;
    • для молодіжних і спортивних брендів – яскраве чітке освітлення.

    Правильне освітлення примірочної – запорука зростання продажів

    Особливу увагу фахівці нашої компанії приділяють правильному освітленню примірочної. Від того, чи сподобається собі в дзеркалі покупець під час примірки, буде залежати його рішення про покупку. Світло не повинно спотворювати передачу кольору моделі, залишати тіні і відблиски. Для вигідного освітлення проектувальники одночасно використовують бічні і верхні світильники. Така комбінація створює світло, який рівномірно обтікає фігуру, вигідно підкреслює достоїнства застосовуваної моделі.

    Важливою характеристикою освітлення для примірочних магазинів і бутиків є чітка передача кольору. Світильники в таких приміщеннях розташовуються дуже близько до людини, і при недостатній чіткості їх спектра можуть спотворювати як колір одягу, так і відтінок шкіри самого покупця, що псує його враження від примірки.

    Крім проектування освітлення для Fashion Retail, ми займаємося розробкою проектів і установкою правильного освітлення для офісів. З усіма послугами компанії, на рахунку якої співпраця з такими брендами як АТБ, Eva, Brocard, можна ознайомитися на офіційному сайті.

    Часто задавані питання

    Які світильники вибрати для освітлення різних кольорів та фактур одягу?

    Інтенсивність світла може регулюватися від основного тону колекції одягу: для світлого одягу підійде менш яскраве освітлення, для темного – інтенсивніше. Для білого одягу краще вибрати освітлення зі спеціальним спектром, який зробить одяг по-справжньому білим. Для одягу темних кольорів краще вибрати більш яскраве освітлення, з рівнем освітленості не нижче 500-1000 лк. Найпоширеніша колірна температура для магазинів одягу, це нейтральне біле освітлення 4000 К. Для створення затишної атмосфери магазину або в магазинах, що продають домашній або дитячий одяг, встановлюються джерела освітлення з колірною температурою, в районі 3000 К. Для магазинів джинсового одягу ми рекомендуємо виеористовувати спеціальні матриці які допоможуть передати колір та текстуру тканини.

    Які світильники вибрати для освітлення магазинів одягу?

    Найчастіше для невеликих магазинчиків одягу, площею до 300 м2 у своїх проектах ми використовуємо тільки трекові світильники, які чудово справляються із завданням загального та акцентного освітлення. Якщо говорити про магазини великого формату, з великими рядами та проходами між відділами, тут можна використовувати лінійні світильники – які наповнять магазин спільним світлом, та трекові світильники – які створюють потрібні акценти на товарі.

    Як вибрати освітлення для примірочної в магазині одягу?

    На що хотілося б звернути увагу при освітленні примірочної - це розташування джерел світла. Зазвичай у освітленні примірочних припускаються помилки використовують верхнє світло, що освітлює покупця не правильно і створює зайві тіні. Освітлення правильно розмістити вгорі між покупцем і дзеркалом, а також направити світло від дзеркала. В освітленні примірочних важливо врахувати такий показник як індекс кольору, він повинен бути не нижче Ra ≥95, щоб покупець розумів реальний колір одягу, це допоможе магазину знизити відсоток повернення товару.

    Які параметри освітлення потрібно вибрати для магазинів одягу?

    Для загального освітлення магазину, в залежності від кольору стін, стелі, інших особливостей конструкції та ремонту приміщення ми рекомендуємо встановлювати загальне освітлення на рівні від 300 Л для бутиків до 800 Л. Що стосується акцентного освітлення в залежності від кольору одягу, викладки товарів та рівня загальної освітленості, акцентне освітлення може досягати рівня 1600 Л. Найпоширеніша колірна температура для магазинів одягу 4000 К, вона може варіюватися від товару, ремонту та концепції магазину. Рівень кольору для магазину одягу повинен бути не нижче Ra ≥90, це допоможе покупцеві краще розглянути товар.