Освітлення торговельних приміщень

Освітлення для гіпермаркетів може бути настільки різними, як і самі магазини з товаром. Не дивлячись на різні групи товарів – продукти, меблі, товари для будинку або будівельні товари – концепція освітлення для гіпермаркету повинна мати єдиний стиль і концепцію.

Головними вимогами для освітлення гіпермаркетів є якість освітлення, інтенсивність світла і правильність передачі кольору.

Також у виборі освітлення для великих площ важливо брати до уваги потужність і надійність світильників. Необхідно врахувати і особливості приміщення – висоту стель, наявність вікон або інших джерел денного світла, колони та інші конструкції.

Освітлення великих площ гіпермаркетів ви можете довірити нашої компанії!

Бажаєте щоб Ваш проект був наступним?
Заповніть форму і наші
менеджери зв'яжуться з Вами!

    Реалізовані проекти

    МегаМаркет
    МегаМаркет
    Виконана робота по висвітленню 5-ти магазинів мережі. Загальна площа освітлених об'єктів - 11 000 м2

    Освітлення для торгових центрів

    У порівнянні з офісами і квартирами, освітлення для торгових центрів сильно відрізняється. Воно поділяється на два види – функціональне і декоративне. У магазині, оптимальним варіантом буде використання функціонального світла. З його допомогою створюється гармонійна і комфортна атмосфера для покупців, а також з’являється можливість зробити акцент на виборі продукції та розділити торговий простір на зони.

    Декоративне освітлення

    Воно використовується в якості основного дизайнерського елемента, що дозволяє підкреслити стиль інтер’єру.

    Відмінні риси декоративного освітлення в порівнянні з функціональним відрізняється наступними характеристиками:

    • параметри світлового потоку;
    • ступінь інтенсивності;
    • температурний колір;
    • кут розсіювання світла;
    • колірна передача;
    • експлуатаційні параметри.

    Якщо ви хочете зробити промислове освітлення, проектуванням готова зайнятися наша компанія. Співробітники компанії мають великий досвід роботи і високий рівень кваліфікації.

    Особливості висвітлення для торгових центрів

    Вітрина кожного магазину привертає увагу цільової аудиторії, а торговий зал виправдовує очікування клієнтів. Інтерес у цільової аудиторії також викликає, якщо через вітрину повністю проглядається простір магазину. З цієї причини штучне освітлення в торговельних залах власники магазину продумують заздалегідь і ретельно.

    Перш ніж займатися освітленням, простір необхідно зонувати. Також потрібно заздалегідь продумати, де буде встановлено торгівельне обладнання.

    Світлодіодне освітлення торгового залу передбачає встановлення наступних видів світильників:

    • врізні – використовуються як основне світло (якщо використовувати їх спільно з рефлекторами, то можливо зробити акцент на товар);
    • карданні врізні – використовуються як альтернативний варіант врізного освітлювального приладу;
    • накладні – застосовуються в приміщеннях, де немає можливості встановити врізні світильники;
    • трекові – використовуються для акценту полиць, манекенів і вітрин;
    • підвісні – найчастіше використовуються для освітлення в складських приміщеннях.

    Освітлення обов’язково повинно мати різний рівень. Наприклад, в проходи між стелажами немає необхідності встановлювати яскраві діоди.

    Якщо ви хочете спроектувати ефективне і комфортне ЛЕД освітлення для супермаркетів, то ідеальним варіантом стане звернення до фахівців компанії.

    Часто задавані питання

    На що варто звернути увагу під час вибору освітлення для гіпермаркетів?

    Головними вимогами для освітлення гіпермаркетів є якість освітлення, інтенсивність світла та правильність кольору. Також у виборі освітлення для великих площ важливо брати до уваги потужність та надійність світильників. Необхідно врахувати особливості приміщення – висоту стель, наявність вікон чи інших джерел денного світла, колони та інші конструкції.

    Які світильники вибрати для освітлення гіпермаркетів?

    Для освітлення великих площ зазвичай використовують кілька типів світильників. Для освітлення проходів і зон, де необхідно загальне світло, найчастіше використовують лінійні світильники, які дозволяють залити приміщення загальним світлом, для спрощення орієнтації покупців у просторі магазину. Для стелажів, що стоять окремо, і акційних товарів ми пропонуємо використовувати трекові світильники, які допоможуть зробити акцент на потрібному товарі. У зоні кулінарії або інших зонах з низькими стелями, можливе використання вбудованих світильників, стаціонарних або поворотних. Якщо говорити про сучасні підходи до освітлення великих площ, ми можемо порадити звернути увагу на модульні системи (FastLine від AVA TECH), які допоможуть вирішити завдання загального та акцентного освітлення в одному рішенні.

    Як світло допомагає покупцеві орієнтуватися у просторі гіпермаркету?

    Великі площі гіпермаркетів часто створюють проблеми з пошуком потрібного товару або відділу у покупців. Для того щоб допомогти покупцеві зорієнтуватися в просторі гіпермаркету потрібно дотримуватися високих рівнів освітленості. Також зовсім не зайвим буде використовувати акцентне освітлення для орієнтарів та табличок з назвами відділів.

    Які параметри освітлення потрібно вибрати для гіпермаркетів?

    Рівень освітленості торгового ряду гіпермаркету може становити від 700 до 1000 лк, проходів 500-700 лк, касових зон 1000-1500 лк. Рівень кольору на товарах, що не потребують спеціального освітлення, повинен бути на рівні Ra ≥80. Температура світла для гіпермаркетів може бути в діапазоні 3500-4500 К, і трохи змінюватись в залежності від зони гіпермаркету у бік більш теплого або холодного світла.