Освітлення для магазину продуктів

Правильно підібране освітлення в продуктовому магазині може підняти продажі на 27%. Вимоги до висвітлення продуктів так само різноманітні, як і самі категорії продуктів харчування. AVA TECH пропонує унікальний підхід до розробки освітлення в продуктових магазинах і супермаркетах, оснований на інноваційних розробках компанії.

Команда AVA TECH розробляє унікальні світлові рішення для всіх зон продуктових магазинів, об’єднуючи їх в єдиний сценарій:

  • Fresh-зони (випічка, овочі і фрукти, риба, м’ясо, сири);
  • зони акційного товару;
  • загального освітлення рядів та полиць;
  • касових зон;
  • зони вулиці та парковки.

Стандартний рівень освітлення для продуктових супермаркетів коливається в діапазоні від 750 до 1000 люкс. Така яскравість викликає у покупця тонізуючий ефект, активізує увагу і мотивує до придбання додаткових товарів.

Добре організувати яскраве загальне освітлення важливо, але це ще не все – для кожного виду продуктів застосовується індивідуальний підхід. Компанія AVA TECH пропонує спеціально підібрані спектри освітлення для поліпшення презентації відповідних груп товарів:

  • для відділу хлібобулочних виробів необхідно вибирати тепле біле світло. Таке освітлення додає випічці найбільш виграшний теплий золотистий відтінок;
  • в рибному відділі ідеальним варіантом буде холодне освітлення з колірною температурою 5000 К -6500 К. Таке освітлення буде викликати у покупця відчуття чистоти і свіжості;
  • м’ясний відділ передбачає особливий підхід у виборі освітлення: як холодне, так і тепле освітлення в чистому вигляді не підійдуть. Найбільш вдалий варіант – світильники зі зміщеним спектром кольору в бік червоного, при якому м’ясо виглядає більш свіжим;
  • для освітлення фруктів і овочів відмінно підійдуть акцентні або точкові світильники з колірною температурою 2700 К -3500 К і високим ступенем передачі кольору, що допоможе розкрити природні кольори цих продуктів.
Бажаєте щоб Ваш проект був наступним?
Заповніть форму і наші
менеджери зв'яжуться з Вами!

    Реалізовані проекти

    Chata polska
    Chata polska
    Освітлення магазину мережі, площею близько 220 м2
    AVIA
    AVIA
    Освітлення 40 автозаправних станцій мережі
    Żabka Polska
    Żabka Polska
    Освітлення понад 10 тестових магазинів мережі
    Giovo
    Giovo
    Освітлення супермаркету італійських продуктів
    VINO & VINO
    VINO & VINO
    Освітлення магазинів вин і міцних алкогольних напоїв
    Winetime
    Winetime
    Роботи по освітленню нових магазинів і реконструкція існуючих супермаркетів мережі Winetime
    Арсен
    Арсен
    Освітлення супермаркету мережі Арсен площею 1765 м2
    Ultramarket
    Ultramarket
    Освітлення магазина мережі Ultramarket загальною площею 2850 м2
    АТБ
    АТБ
    Більше 320 000 м2 − площа виконаних робіт

    Освітлення для продуктових магазинів

    Ефективність кожної роботи залежить від її планування. Світлове оформлення магазинів впливає на рівень успішності продажів. Складання плану професійного освітлення для магазинів від компанії «АВА ТЕК» допоможе досягти бажаного результату, розрахувати терміни, заощадити бюджет.

    Як правильно розробити проект освітлення магазинів

    Проект освітлення магазину включає розробку для окремих сегментів приміщення:

    • торгового залу;
    • вітрин;
    • примірочних;
    • підсобних приміщень.

    Загальна атмосфера в магазині залежить від правильно оформленого освітлення торгового залу з акцентують світловими конструкціями для вітрин з товаром. Гарний настрій покупця стимулюється яскравим світлом, естетичним виглядом. У висвітленні для магазинів-бутіків часто використовують декоративні лампи і світильники.

    Успішність реалізації проекту залежить від правильно поставлених цілей. Завдання виконавця детально обговорити всі моменти, щоб замовник отримав бажане:

    • комфортне загальне освітлення;
    • правильно поставлені світлові акценти;
    • дотримання концепції магазину, підкреслене дизайнерськими рішеннями;
    • зонування залу за допомогою світла.

    Некомпетентні проектувальники допускають неточності в розрахунку і проектуванні освітлення, тому виникають помилки:

    • нерівномірне висвітлення;
    • дискомфорт від високої яскравості ламп;
    • відблиски при неправильній траєкторії світла;
    • неправильна розстановка акцентів;
    • відсутність загальної концепції проекту.

    Ретельно підходите до вибору компанії виконавця.

    Як підібрати лампи для освітлення в магазині

    Створення проекту освітлення – це об’ємна командна робота. Спочатку дизайнери підбирають лампи і світильники залежно від особливостей і призначення об’єкта, визначають місце їх локації. Потім проектувальники узгоджують з постачальниками розрахунки яскравості світла, розставляють світильники.

    Для освітлення вибирають світильники з максимальним терміном служби і високою світловіддачею.

    Показники ламп, на які варто звернути увагу:

    • спектр випромінювання;
    • індекс передачі кольору;
    • коефіцієнт пульсації освітленості;
    • показник осліпленості і дискомфорту.

    Вимикачі часто встановлюють, щоб можна було управляти світлом з декількох точок.

    Особливості висвітлення відділів в продуктовому магазині

    Правильно оформлене освітлення в продуктовому магазині підвищує реалізацію товару за рахунок гарної презентації.

    Основні принципи якісного освітлення:

    • рівномірний рівень загального світла 500-1000 лк .;
    • передача кольору світильників в залі вище Ra80;
    • акцент освітленості продуктів на 40% вище загального світла;
    • холодна або тепла підсвічування обумовлюється видом товару.

    Освітлення магазину продуктів залежить від товару у відділах. Для хлібобулочних виробів підбирають білий світ, для літаків з фруктами і овочами – нейтральні кольори, лампи для освітлення м’ясних вітрин вибирають в холодних тонах.

    Часто задавані питання

    На що варто звернути увагу під час вибору освітлення для продуктових магазинів?

    Насамперед необхідно створити такий дизайн освітлення, який не суперечить концепції магазину та створює для відвідувачів почуття комфорту та затишку. Тут важлива температура освітлення, яка підходить концепту, рівень освітленості, при якому відвідувач легко орієнтується в зонах магазину, рівень яскравості джерел світла, що не перевищує UGR <19. По-друге, акцентувати увагу на презентації товару. Правильно підібране світло підвищує рівень насиченість кольорів.

    Які світильники вибрати для освітлення продуктових магазинів?

    Для різних форматів магазини підійдуть різні комбінації світильників. Магазинам площею від 300 м2 підійдуть магістральні або лінійні світильники та акцентні світильники (трекові або підвісні), так само для освітлення Fresh зон для акцентних світильників варто використовувати матриці зі спеціальним світлом. Магазини менші та магазини формату біля будинку частіше використовують лише трекове освітлення, адже залежно від кута розкриття та спектру такі світильники можуть створити як загальне, так і акцентне освітлення на товарі. Ще один варіант - використовувати модульні системи Fast Line від AVA TECH, за допомогою яких можна скомбінувати різні варіанти як загального, так і акцентного освітлення.

    Яке освітлення вибрати для Fresh зони?

    У освітленні зони хлібобулочних виробів найбільше підходить температура 2700-3000К і розсіяне світло з кольоропередачею від CRI 90. Для хліба без упаковки, можна використовувати серію Bakery зі спеціальним спектром і температурою близько 2400К. У рибному відділі ми рекомендуємо використовувати холодне біле світло 4000-6500К залежно від виду риби та кольору її м'яса. Для м'ясного відділу ми використовуємо спеціальні світлодіодні модулі, які розкривають передачу кольору червоних відтінків і підкреслюють свіжість м'ясної продукції. Колірна температура буде залежати від виду м'яса і буде в діапазоні 2200-4000К. У зоні овочів та фруктів ми часто використовуємо тепле біле світло з високим ступенем кольору. Колірна температура 2700–3000К, розсіяне світло та освітлення 800–1200 Люкс (на 30–50% вище середньої освітленості по магазину).

    Які параметри освітлення потрібно вибрати для освітлення магазинів продуктів?

    Стандартний рівень освітлення для продуктових супермаркетів коливається від 750 до 1000 люкс. Рівень передачі кольору для продуктових магазинів може бути не нижче Ra ≥80 для загального освітлення та Ra ≥90 для акцентного освітлення та освітлення Fresh зон. Рівень яскравості джерел світла не повинен перевищувати UGR <19. Що стосується температури світла, її показник може сильно залежати від концепції магазину та зони, яку ми освітлюємо.